Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij doen natuurlijk ons best om dit te voorkomen. We investeren in kwalitatieve producten en personeel.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aluminiumplatbodem.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

SPECIALE WENSEN BESPREKEN?
Wij kunnen in overleg speciaal een aluminium platbodem voor u op maat maken. Daag ons uit en neem even contact met ons op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.